تجلیل از روز ملی بیرق در اداره خط آهن افغانستان

Sayed Zaher Mo…
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۸ - ۱۰:۱۰
اداره خط آهن

از روز ملی بیرق طی مراسمی با حضور رهبری و کارمندان اداره خط آهن افغانستان و وزارت فواید عامه، به روز سه‌شنبه (7 اسد)، در مقر این اداره، تجلیل به عمل‌آمد.

در این مراسم که انجنیر عبدالباری صدیقی، معاون تخنیکی اداره خط آهن افغانستان، معینان و شماری از رؤسا و کارمندان اداره خط آهن افغانستان و وزرات فواید عامه نیز حضور داشتند؛ محمدیما شمس، رییس اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فواید عامه، پیرامون اهمیت و حفظ بیرق ملی کشور صحبت کرد.

به گفتۀ وی، پرچم ملی افغانستان نماد عبور از روزگار سیاه، تاریکی، رنج و مشقت به‌سوی آبادانی و توسعۀ کشور می‌باشد که با فداکاری‌ و جان ‌نثاری‌های زیادی استوار مانده است.

آقای شمس افزود، بیرق ملی افغانستان یادآور دفاع از جمهوریت، نوامیس ملی، دفاع از سنگرها و حفظ ارزش‌های ملی برای هر فرد این کشور است که نیروی خدمت و تلاش را در وجود همه تقویت می‌کند.

رییس اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فواید عامه بیان داشت که تجلیل از این روز، حس وطن‌دوستی، انگیزه خدمت‌گزاری را به‌وجود آورده و مسوولیت پذیری در قبال سازندگی و پیشرفت کشور را بیشتر می‌سازد.

اداره خط آهن

وی افزود، پروژه‌های انکشافی در بخش احداث خط آهن و ساخت سرک‌ها در حال تطبیق است و اظهار امیدواری کرد که با ختم جنگ، شرایط زندگی عادلانه و بهتر برای قشر فقیر جامعه مساعد شود.

در بخشی از برنامه بیرق ملی کشور در صحن اداره خط آهن توسط محمدیما شمس، رییس اداره خط آهن افغانستان و سرپرست وزارت فواید عامه برافراشته شده و گفتنی است که تعمیر و صحن این اداره نیز با بیرق‌های سه‌رنگ کشور تزیین شده است.

آخرین خبرها و گزارش‌ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۲۵
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۴۰۲۹) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۲۴ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش. الی ۳۰ حمل) از طریق خطوط آهن افغانستان (۷۴۰۲۹) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۵۶۴۵۴) تُن، خط آهن آقینه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۳:۶
Background image

در دوه هفته گذشته از طریق خط آهن (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است

در دوه هفته گذشته از تاریخ ۱۰ حمل ۲۳ حمل از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۱۱۳۲۷۱تُن، خط آهن آقینه (۱۹۵۲۳تُن. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۲۷
Background image

پیام تبریکی شیخ القرآن و الحدیث مولوی هبه الله اخند زاده صاحب حفظه الله تعالی به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمد لله نحمده ونستعینه ونستغفره ونتوب إلیه ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سیئات أعمالنا من یهده الله فلا مضل له ومن یضلل فلا هادی له وأشهد أن لا إله إلا. . .

BACK TO NEWS