ثبت اطلاعات کارمندان اداره مستقل خط آهن در سیستم (HRMIS)

Sayed Zaher Mo…
پنجشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۲ - ۱۲:۷
ARA

روند ثبت و ذخیره‌‌سازی سوانح کارمندان اداره مستقل خط آهن افغانستان، در سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی(HRMIS) کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، به روز چهارشنبه (21 عقرب1399) آغاز شد.

میرویس میرزکوال، معاون مالی و اداری اداره مستقل خط آهن، ضمن قدردانی از کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی به‌خاطر راه‌اندازی سیستم یادشده، تأکید کرد که این اداره آمادۀ هر نوع همکاری برای تطبیق و استفاده از آن است.

آقای میرزکوال افزود که سیستم (HRMIS) در راستای تأمین شفافیت، برنامه‌ریزی و مدیریت درست منابع انسانی مؤثر است، مطابق هدف و تعهدی که دولت افغانستان به جامعه جهانی سپرده است، سیستم‌سازی، استفاده از تکنالوژی و عصری‌سازی ادارات، یک نیاز جدی می‌باشد.

ثبت معلومات


در ادامه خانم زرغونه اسلمی، رییس تطبیق سیستم (HRMIS) در پیوند به ویژه‌گی‌ها و فواید این سیستم صحبت کرده و یاد آور شد که با تطبیق آن بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که در سیستم اداری کنونی وجود دارد، رفع شده و اداره افغانستان عصری خواهد شد.

بر اساس سیستم جدید اطلاعات منابع انسانی (HRMIS) ، معلومات و سوانح کارکنان در یک سیستم پیشرفته، مطمین و در دسترس کارکنان ثبت و ذخیره شده و پروسه‌های تثبیت، تقاعد، تبدیلی، حاضری، ارزیابی و دریافت معاشات شفاف، ساده و معیاری می‌شود.

آخرین خبرها و گزارش‌ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۳:۶
Background image

در دوه هفته گذشته از طریق خط آهن (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است

در دوه هفته گذشته از تاریخ ۱۰ حمل ۲۳ حمل از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۱۱۳۲۷۱تُن، خط آهن آقینه (۱۹۵۲۳تُن. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۲۷
Background image

پیام تبریکی شیخ القرآن و الحدیث مولوی هبه الله اخند زاده صاحب حفظه الله تعالی به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمد لله نحمده ونستعینه ونستغفره ونتوب إلیه ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سیئات أعمالنا من یهده الله فلا مضل له ومن یضلل فلا هادی له وأشهد أن لا إله إلا. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۵
Background image

جلسه نوبتی اداری اداره خط آهن افغانستان برگزار شد

جلسه نوبتی اداری ،اداره خط آهن افغانستان به تاریخ 11 حمل  به ریاست آقای الحاج ملا بخت الرحمن شرافت رئیس عمومی این اداره برگزار شد.

 این جلسه که باچندی از  آیات کلام الله  مجید آغاز شد،. . .

BACK TO NEWS