معرفی معاون عملیاتی و مشاور ارشد اداره خط آهن افغانستان

Sayed Zaher Mo…
دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۷ - ۲۲:۴
معرفی

به اساس پیشنهاد اداره خط آهن افغانستان و حکم مقام عالی ریاست جمهوری، محترم محمد زبیر کرنیل‌زاده به‌حیث معاون عملیاتی و محترم انجنیر میرویس غفوری، به‌حیث مشاور ارشد اداره خط آهن، تعیین و به کارمندان این اداره معرفی شدند.

در مراسمی که به این مناسبت برگزار گردید، ولی‌خان شبگیر، رییس عمومی اداره خط آهن، انجنیر عبدالباری صدیقی معاون تخنیکی، میرویس میرزکوال معاون مالی و اداری این اداره، شماری از مقامات و مهمانان، روسا و کارمندان اداره خط آهن افغانستان، حضور داشتند.

رییس عمومی اداره خط آهن، برای معاون عملیاتی و مشاور ارشد اداره، در راستای انجام مسوولیت‌های شان آرزوی موفقیت نموده؛ هدف از تغییرات به‌وجود آمده را، ایجاد تحرک و استفاده اعظمی از ظرفیت‌ها، در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت اداره، عنوان کرد.

آقای شبگیر با اشاره به دیدگاه رییس جمهور مبنی تبدیل شدن افغانستان به نقطه اتصال و همکاری‌های منطقه‌یی، گفت که بدون ایجاد زیربنای خط آهن، توسعه و انکشاف افغانستان میسر نیست. وی افزود، ایجاب می‌کند تا در زمینه رفع چالش‌های امنیتی، اجتماعی و مالی پروژه‌های خط آهن، کارها سرعت پیدا کند.

معرفی معاون عملیاتی اداره خط آهن


در ادامه، انجنیر میرویس غفوری تغییر و تبدیل در ادارات را یک اصل در راستای بهبود و تسریع امور کاری عنوان کرده، اظهار امیدواری نمود که این تغییرات، به ایجاد تحرک در تطبیق برنامه‌ها و اتصال شبکه خط آهن، کمک نماید.

سپس، محمد زبیر کرنیل‌زاده، از اعتماد مقام عالی ریاست جمهوری و رییس عمومی اداره خط آهن افغانستان، سپاس‌گزاری نموده و تعهد سپرد که مسوولیت‌‌های سپرده شده را با امانت‌داری کامل انجام دهد.

وی، افزود که در زمینه‌های افزایش انتقالات از طریق خط آهن، تأمین شفافیت در جمع‌آوری عواید، همکاری نزدیک با ادارات مربوط و حفظ و بهره‌برداری مؤثر از زیربناهای خط آهن، تلاش می‌کند.

در پایان نشست، معاون جدید عملیاتی و مشاور ارشد اداره، توسط رییس عمومی اداره خط آهن و سایر اشتراک کنندگان به دفاتر شان معرفی گردیده و برای آنان استدعای موفقیت نمودند.

آخرین خبرها و گزارش‌ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۳۶
Background image

در برج حوت از طریق خط آهن (۳۵۸۷۳۹) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

از آغاز الی ختم برج حوت ۱۴۰۲ هـ.ش. از طریق خط آهن افغانستان (۳۵۸۷۳۹متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۲۹۵۰۳۳تُن، خط آهن آقینه (۲۵۶۹۹تُن و خط. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۴:۱۸
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۸۷۴۴۵) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۲۴ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش. الی ۲ حمل ۱۴۰۳هـ.ش.) از طریق خطوط آهن افغانستان (۸۷۴۴۵) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۷۰۸۸۳) تُن، خط. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۱:۳۱
Background image

در چارچوب نشست توانمندسازی اقتصادی در بلخ نشستی پیرامون توسعه خط آهن نیز برگزار شد

به تاریخ 28 ماه حوت، نشست مقامات عالی رتبه مشترک اقتصادی افغانستان و ازبکستان در بندر حیرتان ولایت بلخ برگزار شد.

در این نشست همه جانبه مسوولین و مقامات عالی رتبه افغانستان و ازبکستان. . .

BACK TO NEWS