پیام تبریکی به‌مناسبت حلول عید سعید قربان!

Sayed Zaher Mo…
Eid Qurban

هیأت رهبری اداره خط آهن افغانستان، فرا رسیدن ایام عرفه و عید سعید قربان را به رهبری دولت، ملت شریف و متدین افغانستان، تاجران ملی و کارمندان اداره خط آهن کشور، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

عید قربان نماد وحدت، همدلی و برابری مسلمانان جهان و یادآور اخلاص، بندگی و قربانی ابراهیم خلیل‌الله (ع) در پیشگاه خداوند (ج) است.

آرزومندیم که به برکت این عید خجسته مصیبت ویروس کوید۱۹ و سایه شوم جنگ از کشور عزیز ما رخت بربسته و آفتاب صلح سرتاسری در افغانستان طلوع نماید.

در حالی که گسترش ویروس کرونا در افغانستان نیز مانند سایر کشورهای جهان سکتور ترانسپورتی کشور را متأثر کرده، اما خوشبختانه، روزانه و به‌صورت منظم هزارها تُن اموال تجارتی و مواد غذایی، از طریق خطوط آهن کشور انتقالات می‌شود.

هیأت رهبری اداره خط آهن تعهد جدی دارد که در راستای احداث، توسعه و تنظیم شبکۀ عصری خط آهن، برای اتصال کشور به مرکزهای تجاری و اقتصادی منطقه و جهان که به انکشاف اقتصادی، همبستگی اجتماعی و رفاه عامه کمک کند، تلاش نماید.

خوشبخانه چندین پروژۀ احداث خط آهن در بخش‌های کشور تحت کار است و تلاش‌ها جدی جریان دارد که در ماه‌های پیشرو شاهد تکمیل و بهره‌برداری ده‌ها کیلومتر خط آهن، باشیم.

و من الله توفیق

هیأت رهبری اداره خط آهن افغانستان