پایلهټول ښکاره کړه

شنبه ۱۴۰۲/۸/۱۳ - ۱۱:۳۶
Background image

د قرارداد د ورکړې خبرتیا!

په دې توګه د تدارکاتو د قانون درې څلوېښتمې مادې د (2) فقرې پر بنسټ ټولو ته خبر ورکول کیږي، چې د افغانستان د اوسپنې پټلۍ اداره د ۱۴۰۲ مالي کال لپاره د اړتیا وړ "۳۲ پایې ډسکټاپ مکمل . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۳۰ - ۱۲:۳۷ خط آهن، محصلین، اداره، ترانسپورت، وزارت، کاریابی، بست های خالی، وظیفه، خواف، هرات، متخصص، فاز
Background image

د قرارداد د ورکړې خبرتیا!

د پروژې نوم: د حیرتان – مزارشریف اوسپنې پټلۍ د غیر ریلي برخو ترمیمات

په دې توګه د تدارکاتو د قانون درې څلوېښتمې مادې د (2) فقرې پر بنسټ ټولو ته خبر ورکول کیږي، چې د افغانستان د اوسپنې . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲:۳
Background image

د داوطلبي اعلان د ۱۴۰۲ مالي کال لپاره د اړتیا وړ  " DGPS TOPCON Hipper HR  مکمل الاسباب آلې پيرل!

د افغانستان د اوسپنې پټلۍ اداره ټولو په شرایطو وړ داوطلبانو ته بلنه ورکوي، تر څو د  ۱۴۰۲ مالي کال لپاره د اړتیا وړ یوه پایه مکمل الاسباب آله DGPS TOPCON Hipper HR دوه عدده کنترولر او . . .

داوطلبيټول داوطبي

شنبه ۱۴۰۲/۸/۱۳ - ۱۱:۳۶
Background image

د قرارداد د ورکړې خبرتیا!

په دې توګه د تدارکاتو د قانون درې څلوېښتمې مادې د (2) فقرې پر بنسټ ټولو ته خبر ورکول کیږي، چې د افغانستان د اوسپنې پټلۍ اداره د ۱۴۰۲ مالي کال لپاره د اړتیا وړ "۳۲ پایې ډسکټاپ مکمل الاسباب کمپیوټرونو تړون له «خدماتی لوژستیکی جیول اف بیست» شرکت سره چې د جواز شمېره یې (D- 35436) او د نادر پشتون جادې، اوله ناحیه- کابل مرکز کې موقعیت لري، په  ۱،۲۳۲،۰۰۰  یو میلیون دوه سوه دوه دیرش زره افغانۍ ټولیزه بیه . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۳۰ - ۱۲:۳۷ خط آهن، محصلین، اداره، ترانسپورت، وزارت، کاریابی، بست های خالی، وظیفه، خواف، هرات، متخصص، فاز
Background image

د قرارداد د ورکړې خبرتیا!

د پروژې نوم: د حیرتان – مزارشریف اوسپنې پټلۍ د غیر ریلي برخو ترمیمات

په دې توګه د تدارکاتو د قانون درې څلوېښتمې مادې د (2) فقرې پر بنسټ ټولو ته خبر ورکول کیږي، چې د افغانستان د اوسپنې . . .

ټرل شویټول ښکاره کړه

شنبه ۱۴۰۱/۸/۲۸ - ۱۵:۱۶

د داوطلبي اعلان!

عنوان پروژه: " اعمار ساختمان اداری ایستگاه خط آهن حیرتان- مزار شریف" ؛

اداره خط آهن افغانستان از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می‌نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه" اعمار ساختمان اداری . . .