معرفی رییس ساختمان و زیربناهای اداره خط آهن

Sayed Zaher Mo…
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ - ۱۶:۳
معرفی رئیس ساختمان ها

انجنیر عبدالباری صدیقی، معاون تخنیکی اداره خط آهن، محترم عبدالمجید قاری‌زاده را که از طریق رقابت آزاد به ریاست ساختمان‌ و زیربناهای اداره خط آهن کامیاب شده است، به کارمندان این اداره معرفی کرد.

معاون تخنیکی اداره خط آهن، از راه‌یابی ایشان از طریق پروسه رقابت آزاد به ریاست ساختمان و زیربناهای اداره استقبال کرده، اظهار امیدواری نمود که با توجه به تخصص و تجربۀ که ایشان در سکتور ترانسپورت دارد، امور کاری این ریاست تسریع، منسجم و بهبود یابد.

آقای صدیقی افزود که قراردادهای ساخت پروژه‌های خط آهن مطابق به معیارهای بین‌المللی است، از این‌رو ایجاب می‌کند که جهت تطبیق، کنترل و نظارت درست آن‌ها، ریاست ساختمان و زیربناهای اداره، تحرک، تعهد و از ظرفیت لازم تخنیکی، برخوردار باشد.

معرفی رئیس ساختمان ها


در ادامه، عبدالمجید قاری‌زاده، از اعتماد رهبری اداره خط آهن اظهار قدردانی کرده و تعهد سپرد که با تمام توان مسوولیت‌های سپرده شده را انجام داده، در راستای رفع چالش‌های پروژه‌ها، ایجاد تحرک و بهبود امور ریاست ساختمان و زیربناها، به‌صورت جدی کار نماید.

گفتنی است که انجنیر عبدالمجید قاری‌زاده از کشور ترکیه در رشته انجنیری سیول ماستری دارد و بیشتر از ۱۳ سال در ادارات مختلف دولتی و خصوصی، از جمله وزارت‌های فوایدعامه و ترانسپورت در بخش‌های برنامه‌ریزی، پلان‌سازی، دیزاین و مدیریت پروژه‌ها، کار کرده است.

آخرین خبرها و گزارش‌ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۲۵
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۴۰۲۹) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۲۴ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش. الی ۳۰ حمل) از طریق خطوط آهن افغانستان (۷۴۰۲۹) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۵۶۴۵۴) تُن، خط آهن آقینه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۳:۶
Background image

در دوه هفته گذشته از طریق خط آهن (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است

در دوه هفته گذشته از تاریخ ۱۰ حمل ۲۳ حمل از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق خط آهن حیرتان (۱۱۳۲۷۱تُن، خط آهن آقینه (۱۹۵۲۳تُن. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۲:۲۷
Background image

پیام تبریکی شیخ القرآن و الحدیث مولوی هبه الله اخند زاده صاحب حفظه الله تعالی به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمد لله نحمده ونستعینه ونستغفره ونتوب إلیه ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سیئات أعمالنا من یهده الله فلا مضل له ومن یضلل فلا هادی له وأشهد أن لا إله إلا. . .

BACK TO NEWS