متخصص سیستم های دیجیتلی

Kalimullah Sah…
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۵ - ۱۴:۲۴
سیستم دیجیتلی

Publish Date

Closing Date

Location

کابل-افغانستان

Sorry...This form is closed to new submissions.

لایحه وظایف بست

 

معلومات کلی بست:

شماره اعلان بست:

 

عنوان وظیفه:

متخصص سیستم های دیجیتلی

بست:

NTA ، C1

وزارت یا اداره:

اداره خط آهن افغانستان

بخش مربوطه:

آمریت تکنالوژی معلوماتی

موقعیت بست:

کابل

تعداد بست:

۱

گزارشدهی به :

آمر تکنالوژی معلوماتی  و سیستم ها

گزارش­گیر از:

کارکنان تحت اثر

تاریخ بازنگری:

 

................................................................................................................................................................................

هدف وظیفه : بهبود و بهینه سازی پروسه های کاری اداره با استفاده از فناوری های دیجیتلی (ایجاد، توسعه، پیاده سازی و بهینه سازی دیتابیس ها و سیستم های معلوماتی).

  1. تهیه و ترتیب پلان تطبیقی به منظور نظارت، مدیریت و اولویت بندی پروسه های مغلق و زمانگیر جهت ساده سازی، سیستم سازی بنابر نیازمندی  ریاست ها و آمریت های اداره.
  2. تشخیص و تثبیت میتودلوژی‌های معیاری و مناسب جهت طرح، انکشاف و تطبیق دیتابیس سیستم‌های معلوماتی با استفاده از تکنالوژی و ستندرد های مدرن.
  3. بلدیت و تسلط کامل در استفاده از برنامه های  MVC  ,Java Script ،ASP.Net/Core،C#, PHP , CSS3, SQL server, MySQL. و سایر برنامه های پروگرام نویسی
  4. حصول اطمینان از تطبیق معیارها و شیوه‌های پذیرفته شده در تطبیق سیستم‌های معلوماتی دیجیتلی در شعبات مرکزی و ولایتی بمنظور اتصال آسان و مطمئن به سیستم معلوماتی واحد.
  5. کمک به اولویت بندی اطلاعات و ترتیب سند نیازمندی های تخنیکی و غیر تخنیکی بر اساس نیاز های اداره و اهداف سازمانی آن و نیزدر صورت لزوم، برآورد هزینه های تخنیکی و مطالعات مورد نیاز دیگر.
  6. حصول اطمینان از تطبیق و پیاده سازی سیستم جدید و دیتابیس های موجود در اداره.
  7. حصول اطمینان از اتخاذ تدابیر لازم امنیتی و مصئون بودن تمام دیتابیس سیستم‌های معلوماتی شعبات مرکزی و ولایتی اداره وسایر بخش ها
  8. بروزسازی متداوم تمام اجزای سیستمهای معلوماتی و دیجیتالی.
  9. نصب و عیار سازی سرور های مورد نیاز برای دیتابیس ها، Backup گیری دوامدارو ایجاد سیستم Disaster Recovery System (DRS) برای سیستم های اطلاعاتی و دیتابیس های اداره.

10.شناسایی و تصمیم گیری در مورد تکنالوژیهای متعدد در ساخت و ساز سیستمهای معلوماتی مطابق به اولویتهای اداره و نیازمندی شعبات.

11. تطبیق معیارهای تضمین کیفیت (Quality Assurance Metrics ) در سیستم های معلوماتی.

12. تطبیق و پشتیبانی مدیریت معلومات ( Data Management )پیاده سازی و پشتیبانی طرحهای تازه و نو در رابطه به ادغام

و تلفیق معلومات و سیستم ها.

13. عیب یابی، تشخیص و حل مشکلات موجود و احتمالی در جریان پروسه های کاری و انکشافی سیستم های معلوماتی.

14. تنظیم، حفظ و مراقبت متداوم دیتابیس سیستم‌های معلوماتی اداره.

15. ارائه نظریات وراه حل های معیاری در قسمت دیزاین سیستم و ابعاد متعدد سیستمهای معلوماتی مطابق به شرایط و نیازمندیهای ریاست ها و شعبات.

16. اجرای سایر وظایف از طرف آمر مستقیم، مطابق قوانین، مقررات و اهداف اداره سپرده میشود.

شرایط استخدام (سطح تحصیل و تجربه کاری):

  1. رشته تحصیلی: فارغ التحصیل حد اقل لیسانس از رشته کمپیوتر ساینس، تکنالوژی معلوماتی، انجنیری نرم افزار، سیستم های معلوماتی، به درجات بلندتر در رشته های فوق ارجعیت داده میشود.
  2. تجربه کاری: حد اقل داشتن تجربه کاری به مدت 5 سال مرتبط به وظیفه و ارائه نمونه پروژه های کاری.
  3. مهارت های لازم: داشتن تسلط به یکی از زبان های ملی دری/پشتو و تسلط در زبان انگلیسی.

رهنمود تسلیم دهی درخواست:

از تمام کاندیدان محترم تقاضا می‏گردد تا کاپی‌های خلص سوانح (cv)، سند تحصیلی تائید شده وزارت محترم تحصیلات عالی، سند تجربه کاری، قرارداد و تذکره خویش را در فارمت پی دی اف به ایمیل‌ آدرس‌ ذیل hr.recruitment@ara.gov.af ارسال نمایند و ھمچنان از تمام کاندیدان محترم تقاضا می‏گردد تا عنوان بست را در درخواست خویش ذکر نمایند.