نشست ایجاد هماهنگی و همکاری‌های بیشتر میان اداره مستقل خط آهن افغانستان با وزارت مالیه

Sayed Zaher Mo…
چهارشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۶ - ۸:۲۱
مالیی

نشست ایجاد هماهنگی و همکاری‌های بیشتر بین اداره مستقل خط آهن افغانستان و وزارت مالیه، با حضور محترم میرویس میرزکوال، معاون مالی و اداری اداره مستقل خط آهن افغانستان، محترم حبیب زدران، معین اداری وزارت مالیه و شماری از روسای این وزارت، برگزار شد. این نشست که در وزارت مالیه تدویر یافت، معاون مالی و اداری اداره مستقل خط آهن افغانستان موضوعات و مشکلات مالی و حسابی این اداره و پیشنهاداتی را برای بهبود امور، به جانب وزارت مالیه مطرح کرده و خواهان توجه جدی این وزارت گردید. وی گفت که اداره مستقل خط آهن افغانستان از جمله اداره‌های عایداتی و کلیدی است که جهت اجرای به موقع پروژه‌های خط آهن و انجام درست عملیات بهره‌برداری و انتقالات، نیاز به فراهم‌سازی برخی تسهیلات و همکاری وزارت مالیه می‌باشد. آقای میرزکوال افزود که اداره مستقل خط آهن افغانستان در سال گذشتۀ مالی بیش از دو میلیارد و 500 میلیون عواید جمع‌آوری کرده، که حدود 97 درصد هدف تعیین شده را به دست آورده بود. هم‌چنان در سال مالی جاری نیز این اداره دستاورد‌های مهمی دارد و به هدف‌های مشخص شده نزدیک است. معین مالی و اداری وزارت مالیه با استقبال از پیشنهادات اداره مستقل خط آهن افغانستان، وعده سپرد که جهت رفع نیازهای این اداره اقدامات لازم انجام می‌شود و وزارت مالیه تلاش می‌کند که سطح همکاری و هماهنگی بین این دو نهاد بیشتر شود. وی گفت که وزارت مالیه برای آن شمار از ادارات عایداتی از جمله اداره مستقل خط آهن که در راستای تحصیل عواید به‌صورت موفقانه و شفاف عمل می‌کنند، توجه ویژه نموده و برنامه‌های تشویقی را در نظر می‌گیرد.

آخرین خبرها و گزارش‌ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۴:۴۴
Background image

هفته گذشته از طریق خط آهن (۷۳۶۵۷) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است

در هفته گذشته از تاریخ (۷ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش. الی ۱۳ ثور) از طریق خطوط آهن افغانستان (۷۳۶۵۷) متریک تُن انتقالات صورت گرفته است.

در این میان از طریق بندر حیرتان (۵۸۲۴۷) تُن، بندر آقینه (۷۳۱۵. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۸
Background image

رئیس خط آهن فاریاب با مسئولان محلی ارگان های مربوطه دیدار کرد

جلسه هماهنگی بین رئیس خط آهن فاریاب جناب آقای عبدالنصیر شیخ زاده و مسئولین محلی ارگان های مربوطه برگزار گردید.

جلسه مذکور به تاریخ ۶ ثور در بندر آقينه برگزار شد که در آن مسئولان محلی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۵
Background image

جلسه اداری اداره خط آهن افغانستان برگزار شد

نشست اداری نوبتی دو روزه اداره خط آهن افغانستان به سرپرستی الحاج ملا بخت الرحمن شرافت رئیس عمومی این اداره به پنجم و هشتم ثور برگزار شد.

در این جلسه که با آیات قرآن کریم آغاز شد، علاوه. . .

BACK TO NEWS